Han har tjej men jag gillar honom vad ska jag göra


det har gått flera år du vi var lyckliga tillsamans .men mitt hjärta är så jävla krosat nu när du lämnat mig och säger att du gillar någon anan jag skulle kunna göra allt för dig ,men du svek mig du dödade mig......

vad ska jag göra kan ni ge mig tips på vad jag ska göra
ska jag bara dö eller vad ska jag göra för jag kan inte le , kan inte skatta kan inte leva utan dig för du va allt för mig jag älskar dig


Heartbroken.jpg image by littlemissher1996




Kommentarer
Postat av: sara

människa, du ska int död!! vem fan e den jäveln, bajs på honom (fler ton oxå!), asså som ja sa i skolan dt går över kvinna, nu du känner dig ensam men sedan hittar du en bättre en som gillar DIG och INGEN annan en som tar dig som du är. asså han e inget, asså om han leker skit i honom du förtjänar bättre -.- asså du ÄLSKAR honom verkligen men sorry men dt verkar int som om kärleken e besvarad, tyvärr =( men dt finns måååånga killar i världen kom ihåg dt!! xD

2010-04-28 @ 22:19:54
URL: http://sahoo.blogg.se/
Postat av: Louise

Vill du bli veckans blogg vinnare hos mig?! Anmäl dig då under inlägget "veckans blogg" JAg tar ut finaliterna imorgon ikväll och vinnaren får som vanligt en länkning och intervju! LYCKA TILL

2010-05-01 @ 19:16:46
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: Alicie

Vet precis hur det känns..

Man känner så jävla ledsen, och bortglömd :(

2010-10-20 @ 18:08:48
URL: http://shaniia.blogg.se/
Postat av: marre

du jag lovar dig det har hänt mig samma sak men äfter ett tag glömmer du han

2011-03-04 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0