till alla läsare

ja har bestämt mig att ja int ska använda den här bloggen som dem flesta bloggare använder en. asså ja ska int skriva om vad ja tkr om för kläder elr vad ja gjort under dagen. utan ja ska skriva om mina tankar o åskiter om vad ja tkr om kärlek.
TEMA:
där kmr ja att skriva om olika grejer, kan va kärlek, vänskap, , mat O.O o sånt. där kmr ja att ta information om olika grejer vad till exempel vänskap är (information från google elr något sådant).
ÅSIKTER: där skriver ja om vad JAG tkr o tanker, asså mina idéer o dt. alltså kmr dt  int va en kopierad text utan dt e vad ja tkr om grejer, o dt kan va kärlek
MUSIK: där finns olika låtar som ja lägger upp på bloggen :DD
MITT LIV: där skriver ja kanske int kommer skriva om mitt liv


kurdistan   jag  kommer kanske skriva om kurdistan vi får se och kurdista låtar


Kommentarer
Postat av: sara

skit ful vrf tar du det jag har skrivit på min blogg för!! -.-



+ ja e skit sur på dig -.-

2010-04-07 @ 15:56:22
URL: http://sahoo.blogg.se/
Postat av: Ciiia

Ja visst!, fin blogg!

2010-04-11 @ 16:33:45
URL: http://ciaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0