I love you more than the whole world, I miss you





Utan dig är jag som en natt förutan dag
en blomma utan blader och en kortlek utan spader
Utan dig har jag inget hjärta
du läker all min smärta
Att leva utan dig är att inte leva alls
jag älskar dig tills jag dör,
det är det jag är menad för




Ligger kvar här i sängen efter du gått.
Tack mitt hjärta för allt du gav ,allt jag fått.
Du tog min hand på ditt oemotståndliga sätt.
Med dig finns inga fel,det finns bara rätt.
Jag drog dig så nära ,så nära tätt intill.
Du vet jag är din ,du vet att jag vill.
Känner fortfarande din doft och din smak på min tunga.
Det vi har får universum att brinna, berg att gunga.
Kan inte tänka mig att vara från dig en enda dag.
Jag är annars en stark man men utan dig är jag svag.
Ligger kvar här i sängen efter du gått.
Tack mitt hjärta för allt du gav,allt jag fått.


jag önskar det kan bli vi
jag älskar dig så mkt
för dig jag fatta snart upp tycket
det kommer alltid vara vi
om du vill samma, låt det så förbli
jag kommer aldrig lämna dig
du är den enda, och kommer alltid va för mig
den kärlek som vi har,
är oslagbar
du är min himmel, mitt liv , min jord
jag kan göra allt för dig, springa både till syd & nord

när jag tänker på dig kan jag knappt andas,
det känns som att jag och mitt hjärta omvandlas
du är en ängel i himlen
med dig vill jag skapa massa minnen
du är den jag kommer älska i flera år
våran kärlek kommer alltid bestå
vi är så lika du & jag
jag vill va i din närhet nu, och varje dag
den kärlek du ger mig
betyder mkt, mer än vad du kan tänka dig

Jag vill vara din
och jag gör allt för att du ska bli min
du får mig att le
du får mig att tro att under kan ske
du är underbar
så himla snäll & rar
jag vill alltid ha dig kvar
Vår kärlek kommer aldrig dö ut,
jag kommer älska dig varje dag, varje minut
du är som ett slag, mitt hjärta klarar sig inte utan dig
du är den jag vill ha
och jag hoppas det blir så en vacker dag


Kommentarer
Postat av: bajs

bajsa på dejj bajjs unge

2011-01-28 @ 18:25:49
URL: http://fabianhardamp.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0