Tyra Banks









Tyra Banks
, född 4 december 1973 i Inglewood, Kalifornien, är en amerikansk fotomodell, författare och sångerska. Hon är programledare och producent för America's Next Top Model och The Tyra Banks Show.
Tyra Banks föddes och växte upp i Los Angeles som andra barnet till fotografen Carolyn London som senare blev dotterns manager under Banks tid i Paris. Modern har vid upprepade tillfällen medverkat i Banks talkshow, The Tyra Banks Show.

Banks, som i unga år blev retad för sin längd och smala kropp, bestämde sig i high school för att pröva på modellyrket. Vid 17 års ålder hoppade hon av high school, fick ett kontrakt med Elite Model Management och flyttade till Paris, trots att hon hade blivit antagen till de amerikanska universiteten UCLA och USC.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

oooo! hon e het, tror du att hon är lesbisk eller hetero????

2011-09-10 @ 09:34:34
Postat av: ditt största fan

hej, jag läser din blogg tre gånger om dagen (fast jag inte har en aning om vem du e!?) och jag diggar den! Men jag vill komma med ett litet klagomål om det är ok? :Jo det är så att jag skulle villa att du la in lite mer text, menar du lägger ju nästan bara bilder!? =)



puss på dig från mej!

2011-09-10 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0